Selam anneler. Biraz birikmisimiz var bankada duruyor öylece altına yatiricaktik kaldı. Ev peşinatı için düşünmüştük ama ev fiyatları uçtu gitti. Eşim de araba almak istiyor şimdi o birikimle. Araba fiyatları da pek iç açıcı değil açıkçası. Acaba daha düşer mi araba fiyatları ? Siz olsanız alır mıydınız şu an araba yoksa biraz daha beklemeli mi ?