RaziyeNu ilk 3 ay odamızda beşiğinde yattı hemen yan taraf odası olduğu için 4. Ay odasındaki beşiğinde deneme için yatırdım ve daha huzurlu ve uzun uyuduğunu gördüğüm için bir daha odamızda yatırmadım şuan 18 aylık odasında ve yatağındaa uyumaya devam ediyor😉