RaziyeNu Kızlar bebişlerinşz beşiktemi uyuyorlar yoksa anne yanı yatağındamı odasındamı ypksa ayni yataktamı uyuyorsunuz
Yuyu Ilk aylar kendi beşiğinde uyuyordu hic yanıma almamıştım taaaa ki 6bucuk aylık olup ilk dis çıkana kadar 🤦♀️ şuan 10 aylık beraber yatıyoruz babayı attık
CaglaCeylin Dogdugundan beri kendi yataginda emzirirdim koyardim arkasini döner uyurdu. 7 aylikken emzirmeyi birakti yatakda mamasini icer popyu döner yüz üstü yatar suan 10 ayligiz sere serpe yatmayi ve yüz üstü posiyonu seviyor
Ecemert34 Aymiram kaç aylık oldu. Doğru buluyo musunuz bunu. Hem bebek acisindan. Hem eşiniz açısından
mom0989 RaziyeNu 15 aylığız doğduğu günden beri aynı odada park beşik yatağında uyuyor ama şu sıralar yanımızda uyuyor ben de uyur uyumaz yatağına koyuyorum. Odası prenses odası gibi ama hanımefendi yatmıyor
ephy RaziyeNu beşiği var ama kaç aydır orda uyumuyor. Hamağı var onda uyuyor illa eciş bücüş uyucak. Uyusana sele serpe ohhh yaa😀😀 aynı odadayız ama aynı yatakta yatırmıyorum.
anneCANan RaziyeNu 15 aylık oğlum aynı oda farklı yataklardayız (3-4 yaşına kadar da ayırmayı düşünmüyorum) çift kişilik yer döşeğinde yatıyor
Berenalp RaziyeNu valla biz İzmir’de yaşıyoruz büyük deprem olduktan sonra bir odanın içine sıkıştırdık kendimizi çocukların biri babasıyla biri benimle yatıyor korkudan ayıramıyoruz çocukları yanımızdan
Cinarrr Ecemert34 9 aylık canım yatağa sigamadigimiz için kaynanamdan büyük bir dosek aldık yayila yayila yatıyoruz yerde ne yataktan dusme korkusu var başka bişey 😂
Aymiram Ecemert34 8 aylık oldu dogru bulmuyorum hatta cokkez denemeler yaptık ama kendi yatagında yatmak istemiyor 3 kişi yatmayı deniyoruz bu seferde kocamın horlamasından uyuyamıyor ne yapacagımı şaşırdım kaldım düzelir diye bekliyoruz😔
Dorukege1820 RaziyeNu iki tane oğlum var biri 23 aylık diğeri 5 aylık Malesef aynı yatakta yatıyoruz ayramıyorum