Gulten20 Dilekkkkkkk01 idrar tahlili yaptırmadan antibiyotiğe başlamasaydınız keşke. Bizde hiç koku olmamıştı
Gulten20 Bussrraa diş çıkarma dönemlerinde bağışıklık düştüğü için enfeksiyon görülüyor sanırım. Bizdede enfeksiyon oldu diş çıkarttı
eymenkerem Dilekkkkkkk01 dis ateşi 38 i geçmez eğer geçiyorsa başka bir enfeksiyonu ola olabilir vücudunda