Benanneoldum eger pedagog tanıyı koyduysa onlem almakta fayda var kendinizi uzmeyın soyle dusunun eskı zamanın tembel bu ders calısmıyor derlerdı oysakı bence onlarda anlamak ıcın bıraz daha caba sarfetmelerı gerekiyordu sız tedbırınızı alın gerwk olup olmadıgını gorup degerlendırmeden karar vermek ımkansız yoksa sıze yardımcı olmak ısterdım