Benanneoldum sizi çok iyi anlıyorum,benim oğlum şuan 28 aylık yaklaşık 1buçuk aydır anne,baba,efe,demeye başladı. şimdi papağan gibi herşeyi tekrarlıyor. Doktorumuz hep endişe etmemenizi normal olduğunu erkek çocukları geç konuşabilir diyordu.KUZEY diye seslendigimizde de isterse bakıyor bazende hayatta bakmıyordu. Zamana bırakın.