Mkelebek evet doktorum önerdi yoksa haberim olmayacktı.. malesef sonra bende forumu okudum tereddüte düştüm tekrar doktoruma gittim anlattım durumu.. o da ben 2 çocuğumda eşime kullandırdım çoduklarım 10 yaşına geldi sıkıntıları yok. Propektüste en ufak ihtimali yazmak zorundalar olacak anlamına taşımıyor dedi. Açıkça bu benm için yeterli doktoruma güvenim tam çünkü.