Deletedmom95 motiliumu benim bebeğim kusuyor , reflüsü var diye vermişti doktoru. Acaba aynısı mı size de verilen de? Süt arttırıcı olduğunu bilmiyordum. Ben biraz kullandım bebeğime kusmayı azaltınca bıraktım. Bende nette okudum yazılarını herhalde aynı ilaçtan bahsediyoruz.