elabebek30 Deletedmom14 evet herkes öyle diyo dalga geçiyorlar ya ne saçma yıllar yıllar sonra kızım büyüdüğü zmn ne diye ez değiştirsin diyorum ben asel deniz istiyordum ama maalesef
Deletedmom14 elabebek30 yok ben dalga geçmedim yanlış anlamayın. Severim o şarkıyı da görünce aklıma geldi. Bende bebeğine hep söylerim o yüzden 🙈
Dilos01 RumeysaMom arkamdan kimin uzulup uzulmedigini sorardım eşim ve anneme akrabalarda cekemeyen hasetciler çok da😂😂😂😂
elabebek30 Deletedmom14 yok cnm anlıyorum 😂😂😂ben kendim sevmiyorum ama güzel isim varken ne gerek var ama ben ela diyorum
Minikannesi00 RumeysaMom benim ünide yarım dönem okulum var ,şubatı bekliyorum inş uzaktan okurum diye . Şmdi komaya falan giremem ,koca 4 yılım boşa gider
Rubab_Mommy RumeysaMom Ne zamandir uyuyorum ?Cunki uyudugum icin kac yil uyudugumu bilmem ki🤷♀️😂2ciside kizimla eşimi sorardim.Nerdeler diye ?eşimin evlenmicegini biliyorum cunki🥰