Mstfaslhnalprsln12 RumeysaMom inşallah 9 aylık oğlum 2 3 gündür kapıya gidiyor kapıyı göstererek ağlıyor sıkıldı evde artık çoçuğum inşallah bir an önce biterse normal yaşantımıza döneriz
MustafaaKemal RumeysaMom “Şehidimiz var mı?” diye sorardım sanırım 😬 Bu soru “sevdiğim insanlar hayatta mı?” sorusu ile eş değer.
elabebek30 RumeysaMom ev aldık mı ve kızımızın adı değiştirdik mi olur dık (kaynanmla alt üst oturuyoruz ve kızımızın adı nimet eşimin annesinin adı )
elabebek30 Deletedmom14 evet herkes öyle diyo dalga geçiyorlar ya ne saçma yıllar yıllar sonra kızım büyüdüğü zmn ne diye ez değiştirsin diyorum ben asel deniz istiyordum ama maalesef
bir_pasa_annesi RumeysaMom ev kredi borcumuz bitti mi kocacım derdim 5 sene ya borcu 😂😂şaka herşey de ilk eşime babamla oğlumu sorardım
Keremtugra RumeysaMom once oğlumu sorardim sonra niye uyandırdıniz ben daha uyurdum olurdu heralde, uykuya hasretim.
T-24 RumeysaMom gelişim geriliği var 20 aylık yürümüyor yeni yeni dikilmeye başladı konuşma tam anlamıyla yok
elizabeth RumeysaMom çocuğumdan emin olacağım için kocam nerde diye sorardım herhalde 😂 şeyi hatırlattı bu bana kürtaj olmak zorunda kalmıştım ayılırken ‘ooo bunun kafası çok güzelmiş uyuyodum ne güzel’ demiştim 😂