melegim26 Sevi01 benim doğum öncesi ve sonrası olarak yatacak 26 agustosda doğum yaptım iki haftada olmadan doğum öncesini almıştım simdi 2 kasim da doğum sonrası raporum bitti henüz yatmadi
Ulumil melegim26 evet asgari ücretli çalışıyorum doğum öncesi izne biraz geç çıktığım icin 2900 doğum sonrası 4600 yattı
melegim26 Ulumil bende doğum öncesi baya geç çıktım 37 haftaya kadar çalıştım 39 da doğum gerçekleşti iki hafta icin 915 lira aldım toplam 7500 civarı bey olca sanirim
Linaduygu06 Melissstpz evet canım benimde bundsn bilgim yoktu 170 den öğrendim muhasebecim onaylatmamış oyuzden olmamıştı hemen aradım işleme koyuldu