TospikOglusum Bugramurat17 3.ayda ilk doz 5.ayda 2.doz .tek doz fiyatı 311tl biz o şekilde aldık takipli çocuk doktorumuz var o yaptı.kesinlikle yaptr çok çok önemli 👍
Esnalp Bugramurat17 Yaptırdım geçen hafta Bi sorun olmadı huysuzluk falan olmadı ama kakası biraz farklıydı rengi 3 günde o da düzeldi
selinn35 Biz de 3. Ayında olduk. Bir de 5. Ayında yaptıracağım. Ben de yapılması gerektiğine inanıyorum bu aşının. Doktorunuzun sizin tercihinize bırakmasının nedeni devletin bu aşıyı karşılamaması olabilir. 311 tl ödedim ben ilk doz için. Ağızdan içilen bir aşı. Bizde ateş olmadı ama huysuzluk oldu birkaç gün.
Bugramurat17 selinn35 evet canım devlet karşılamıyor kendin alıyorsun bizim burda da 360 TL o alı ama alıp vurduracam bende
as_cn Biz de yaptık rota aşısını. Ablam çocuğuna yaptirmadi 4 yasında yeğenim rota virusu sebebiyle 1 hafta ishalden ve kusmadan tuvaletten cikamadi. Cok pisman oldular yaptirmadiklarina. Tabi bu da bize ders oldu direk yaptirdik.
Aysenur- Bebeğimiz 3 ay 7 günlükken bizde yaptırdık.. Menenjit aşısıyla aynı gün yapıldı.. O günden beri bebeğim kaka yapmakta zorlanıyor.. Doktor ishal yapar demişti ama nerdeyse kabız yaptı.. Böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba , olduysa nasıl aştınız ?
Melek-3434 Aysenur- aynı sorunu biz de yaşıyoruz 2 doz yaptırdık 1 doz kaldı hala düzelmedi hafta 1 yapıyor o da biz uğraşıyoruz yapsın diye
Cemoloy Ayds rotarix olanı yaptırdık. 3.aya giriyoruz 2.ve son dozu yaptıracağız. Öyle yan etki falan da olmadı bebeğimde