Mom091 Unknown aynen öyle. Yerlerde yuvarlanıyor sürekli. Toza alerjisi de var. Biraz tozlansın hemen hapşırık burun akıntısı başlıyor
QueenMom__ Mom091 bende var memnunum. Moblu olanından. Daha 1 ay falan olacak normal süpürge açmadım canım 🙄😅
Mom091 hamzarzgr aman 300 lira gelmiş elektrik faturası zaten biraz daha fazla öderim ne yapayım😁 aslında süpürgemden çok memnunum ama kızımın toza alerjisi var. E sürekli temiz tutmak gerekiyor en azından salonu. O yüzden cazip gelmişti bana
Unknown Mom091 Varsın robot süpürge bozulsun. Robot süpürgem oldu diye kalbi bozulanları gördük biz. 🤭
Flzkrtttt Mom091 ben kullanıyorum 2 günde bir çalıştırıyorum robotu koltuklarımın tozu almak için normal süpürgemi kullanıyorum iyikide almışım diyorum rahatlık
Esmataha Mom091 ben xiaomi nin başka bir modelini almıştım. Gayet memnunum, büyük kolaylık sağlıyor bana. Bir kaç süpürmeden sonra çarpmadan süpürmeye başladı. Hergün açıyorum, iki haftada bir de normal süpürge ve vilada yapıyorum.
Mom9 Ah ulan ah bende gün gelecek ‘kızlar robot süpürge alacağım memnun musunuz’ postunu açacağım 🚬🚬 dertlendim 🙈😂😂😂