Kullanıyorum çok memnunum keşke daha önce alsaydım çok geç kalmışım. Geldikten sonra 25. Günde açtım normal makineyi ilk kez. Dyson kullanıyorum normalde haznesi hemen dolardı kedi tüyünden bu sefer dolmadı haznesi mesela demekki gerçekten iyi süpürüyor. Aldığınjz modele göre değişiyor benimkinde belirli alana gönderme var oğlum yemek yedikten sonra hemen sadece mama sandalyesinin altını süpürtüyorum mesela