MIRACAYAZINANNESI ara öğününde ikindi gibi mesela ben hep armut suyu verdim. Şuan 2 günde bir veriyorum. Çorbalarına mutlaka kabak katıyorum. Katı gıdaya alışamadığı için olabilir belki. Havuç - kabak haşlayıp üzerine zeytinyağı döküyordum ilk başlarda da, sabahları kabağı rende yapıp zeytinyağı ve yumurta sarısını çırpıp krep yapıyorum. Akşamları nişasta yapabilirsiniz biraz kıvamlı olarak.