MIRACAYAZINANNESI Bebeğim 6 buçuk aylık ve hergün kahvaltısında bir yumurtanın sarısını komple veriyorum sizce çok mu. Bir de tarif hep bu şekilde her gün yumurta sarısı bebe bisküvisi labne pekmez karışımı veriyorum bebeğim bıkacak başka ne verebilirim
iki_tospik_annesiii MIRACAYAZINANNESI bende o şekilde veriyordum cnm. Bugün yumurtanın sarısıyla beyazını yarı koydum. BeyaZını vermemde sakınca var mı acaba bilemedim🤷♀️
Efemm MIRACAYAZINANNESI patatesli omlek yapıyorum tutsuz lor peynirli onlet kaşarlı yapıyorum bende genelde yumurta sarısı labne peyaz peynır pekmez birazda ekmek içi ruseym ceviz rendeliyorum hepsini karıstırıp verıyorum
SweetPaw MIRACAYAZINANNESI 7.ayin sonuna kadar genelde günde yarım yumurta sarısı diyorlar. 1tam sarı verecekseniz de gün aşırı verin. Her gün her gün ağır gelir zaten
Pamuk_seker iki_tospik_annesiii tabiki var canim 1 yasindan önce verilmiyor doktor bu konu hakkinda bilgi vermiş olmali ve saglik ocagida ayni sekilde
Efemm MIRACAYAZINANNESI bizim ki 11 aylık patır patır dıyo da sende elinde ez ez ver ben oyle yapmıştım cignemeyi de ogrenıyorlar küçük küçük ver
SweetPaw MIRACAYAZINANNESI bayadir da veriyormuşsunuz aslında alerjik reaksiyon gelişmediyle verebilirsiniz belki ama yine de dediğim gibi bir tam haşlayıp verecekseniz ağır gelebilir gün aşırı verin
Arasannesi MIRACAYAZINANNESI kontrollü bir şekilde verin tamamını degıl tabı böyle yutabılecegı büyüklükte parçalara ayırarak siz de elinizle verebılırsınız.ben en baştan blw şeklinde gittiğim için kendısıne verıyordum öyle yemeyı daha cok sevıyor zaten.bazen de yutacagı parcalar halınde ben elımle yedırıyorum yumuşak oluyor zaten.çiğneyerek yutuyor
Elifnur12 SweetPaw canım benim bebeğim 10. Ayına girecek az kaldı. Ben hala bir gün veriyorum bir gün vermiyorum yumurtanın sarısını beyazını da hiç vermedim. Artık her gün yumurta sarısı versem mi acaba diye düşünüyorum 10.ayında satılır artık
Gulten20 MIRACAYAZINANNESI merhaba 7. Aya kadar yarısını verdim ben.Hala da her gün yumurta vermiyorum bazen yarı yarıya yiyoruz kızımla. Beyazını hala vermedim 9 aylık. Yumuşak Omlet ,pankek de yapabilirsiniz. İleri ki zaman için de çiğnemesini destekler sonra hep püre isteyip yemiyolar ☹️ Ve kabızlık oluyor.
MIRACAYAZINANNESI Gulten20 ya mesela yatmadan önce yulaf ezmesi pisiriyorum içine elma koyuyorum eğer yulaf ezmesini rondodan çekmezsem kakasini çok zor yapıyor
Balbocegi Gulten20 Elifnur12 mirayilknurtolga Ben 8,5 ayından beri veriyorum yumurta beyazını. Tabi ki doktor takibi ile. Çok şükür bugüne kadar hiçbir besine alerjisi olmadı. O yüzden üç gün kuralına uyarak vermemi söyledi. Bir sıkıntı da olmadı şükür. Hergün yumurta veriyorum ama yarısını yiyor.
SweetPaw Elifnur12 verebilirsiniz ama yinede ilk günler alerji yönünden takip edin her ihtimale karşı birde ağır gelebiliyor yani kabız falan yapabiliyor. Onu da takip ederek verin eğer kabız olursa falan bir süre daha gün aşırı vermeye devam edersiniz.
iki_tospik_annesiii Pamuk_seker malesf canm saglık ocağı falan bilgilendirmedi beni. Bilgi için teşekkür ederim 😊