arimbalim_248 çok haklısınız benim annem abim 40 günlükken sütten kesilmiş hep pirinç unu ile mama çalarmış 40gunluk hemde sütten çok şükür de bir kere bile hasta olmamış herkes hemen dr kesiliyor benim oğlumda 3 aylık ama ne mama aliyor ne meme bende düşünüyorum vermeyi kaşık mamaları falan