arimbalim_248 benim oğlum sarılık oldu bende bol bol süt veriyim dedim sütümde vardı sağdık verdim biberonla göğsümü almadı benim ucu yok diye yara oldu kan aktı çok çektim vs sonra sütlerim hepten gitti benim bir damla dahi akmıyor şuanda bir kaç günden beri öksürük var oğlumda bebelac veriyodum içmiyor kusuyor dün iki kere içti 100 cc bebelac ve hep kustu bende çare arıyorum artık . Benim annem kardeşime verdi paluze yedirdi belki bilmezsiniz siz muhallebi gibi