milasmommy Deletedmom_29 ya inşallah bu günlerde geçicek diye ümit ediyorum. Ya güneşli günler göreceğiz ya kar kışla devamm😂
Ciftcililos milasmommy bende benim.saniyorum bir tek bizimde 9da yatyor bi uc saat uyur sonra yarims aate bid uyanir ve cok agliyor asiri
milasmommy Arkadaşlar bebeme kimin nazarı değdiyse çıksın ortaya lütfen. Gece 12 de uyudu ve şu saate kadar 6 kez uyandı. Lütfen nazar etmeyelim lütfen arkadaşlar 🤪😪