Kızım 5. Ayın başlaması ile tamamen uykuya düşman kesilmişti. Gece 12-1 de uyuyup gece en az 8 ila 10 kez kalkardı. Çoğu zaman saat başı çoğu zaman 45 dakikada bir falan. Ama şuan 7 ay 6 günlük. 2 gündür gece 4 kez uyanıyor demek ki umut var arkadaşlar çıkın çıkın gelin 😅😅😅 Maşallah demeyeni postumdan atıcam 🧿😂😅