eSved aa bi bimselli daha 😃 seni gördüğüme sevindim 🙂 bana da tuhaf gelmişti geçsem bile biri hangi hat diye sorsa nasıl söylerdim diye düşünüyordum ondan hiç gçemeyi düşünmedim bile🤦♀️😀 şimdi de belki geçmezdim ama kocam bey bana şans tanımadı 😃 ama memnunum artık sil süpür de oluyo daha ne olsun 🙂😄