Sedaahmet Happygirl8 turkcell, vodafone, turktelekom, evlendikten sonra tekrar vodafone, sonra turkcell, şuan yine vodafonluyum. 😂😂 kimse bu kadar hat degiştirmemistir 😂
_Zeynep_bebek Happygirl8 Vodafone Turk Telekom ve en son Vodafone geçmez olaydım tekrar türk Telekom düşünüyorum
Happygirl8 Sedaahmet iki hat arasında çok dönüp dolaşmışsın 😃🌺 bence Vodafone a geçsen de yine türkcele geçersin 😁
Happygirl8 _Zeynep_bebek neden memnun değilsin Vodafonedan kardeşim bi kaç ay önce geçti çok memnun da 😃
Happygirl8 Aley_ Sevimli heryerde çekiyo mu ya 🤔benim son zamanlarda evimden çekmemeye başlamıştı, eşim bey gitmiş hemen bimsele geçirmiş beni 🙄 o da ona bağlı galba ama ne hikmetse çekiyo 😨
_Zeynep_bebek Happygirl8 çekmiyor dogru düzgün canım internet yavaş oda çekmiyor ayrıca çokçbuk gıdıyor halbukı türk Telekom öyle degıl
Sedaahmet Happygirl8 benimde aklım turkcellde zaten. Kesin turkcele gecerim. 😂 turkcell iyiydi ama eşim tekrar vodafon yapmiş. 🤷♀️😂
Aley_ Happygirl8 Ben uzun yıllardır kullanıyorum, her yerde çekiyor hiç sorun yaşamadım.☺️ Özellikle son bir kaç aydır çekim konusunda daha iyi diye düşünüyorum
Sevimli Happygirl8 1 yıldır kullanıyorum köyde bile çekiyor 😋 istanbulda yaşıyordum hatay kırıkhan a taşındık bu evimde de sorun yaşamadım .
Happygirl8 kaganege biz kuzenimle öğrenciyken kullanıyorduk onu, yurttaki arkadaşlar öğrenci dediğin öyle zengin hatlar kullanmaz deyip bizi telekoma geçirtmişlerdi 😃 geçiş o geçiş bir daha geri dönemedik yıllarca 😁
Happygirl8 Aley_ ben de 6 7 yıl kullandım güzeldi ama şubatta yeni eve taşındım burda çekmiyodu çok sinir bozucuydu, 😀evin konumundan dolayı da altyapısı burda iyi olmayabilir bilmiyorum 🤷♀️
Happygirl8 hypatia bimsele geçsen o kazıklandıkların günlere sayarsın, 😀😅 en uygunu o bence 😄 bu devirde hattın ne diye soran da kalmadı karizma da çizilmez 🤦♀️😅
eSved Happygirl8 Ta kac sene önce arkadaşım kulkandiginda tuhafıma gitmişti ama artık bende bimcelli ym 😂
Happygirl8 eSved aa bi bimselli daha 😃 seni gördüğüme sevindim 🙂 bana da tuhaf gelmişti geçsem bile biri hangi hat diye sorsa nasıl söylerdim diye düşünüyordum ondan hiç gçemeyi düşünmedim bile🤦♀️😀 şimdi de belki geçmezdim ama kocam bey bana şans tanımadı 😃 ama memnunum artık sil süpür de oluyo daha ne olsun 🙂😄
Asel0309 Happygirl8 15 yıldır vodefone. (İlk zamanlar telsimdi tabi ) Arada aveada kullandım. Ama çift hat kullandigim zamanlardı. Yani vodefone’cuyuz 😂