Wolverine Heheheh bizim 1+1 maalesef, bir güneş aldı mı felaket oluyor burası da. Ama kış çok soğuk şuan dışarısı -2, biz hiç açmadık kombi, sıcaklık günlerdir 22-23 derecede yalıtım baya iyi. 6. hastalığa yakalanmıştı, 39 üstü ateşi var iken doktorumuz çıplak kalmasını söylemişti, 22 derece evde biz kalsak üşürüz ama ona baya iyi gelmişti, rahatlayıp uyumuştu aynı şekilde. Atlatıcaz inşallah şu dişleri falan 🥺 Kaç dişi var? Bizim hala 2 🤪