Wolverine Evin ısısı 25-26 derece ise baya çok, askılı falan ver bence, sadece onunla kalsın, üşümez sen korkma 💕 Eğer diş çıkarıyorsa düşücektir ama inatçı ise 38.5 ten yukarı inip çıkıyorsa enfeksiyon ihtimali de var, o yüzden ateşi düşünce hemen giydirme. Bu arada evin sıcaklığını düşürebiliyorsanız düşürün, max. 22 derece olsun ve havalandırın, çok iyi gelip rahatlatıcaktır. Dişler mahvediyor bebekleri ya inşallah zorlamadan çıkarır, haberdar et 💕