Bebegimm42 Nuriyekrtnc normal cnm benim de 1 buçuk ay oldu çok normal hatta yattığın yerden kalkarkwn ssnki kesiyorlar gibi oluyor…. Ama geçecek merak etme sabret çok agri olursa ağrı kesici al