Arkadaşlar lütfen yardımcı olun sezeryanla doğum yapalı 1 hafta oluyor normal uzandıgımda ve hareket etmediğimde agrım yok ama ayaga kalksam bile küçük bir hareket etsem bile ameliyat yerimin sol tarafı çok sızlıyor bu normalmi ve ne zaman bu sızlama geçiyor lütfen yardımcı olun