Momcnssss Canım burada söylenenleri uyguladım bende işe yaradı sagolsunlar direkten döndüm resmen çok kötüydü 3 gündür günde bir kez sirkeli suda bekletiyorum daha sonra tendurdiyotla siliyorum, tırnağın arasına yara temizleme bezi var onu sokuyorum hem üstüne hem yanına sonra antibiyotik krem sürüp sargı bezi ile kapatıyorum sargı bezi delikli zaten hava alıyor ayrıca batan kısmı bir yerlere carpmami önlüyor ayakkabıda rahat giyiyorum. Suda bekletince rahat işlem yapıyorsun öteki türlü dokunamiyordum. Şuan çok şükür ağrısı iltihabı geçti hafif şişlik var.