Muverrih ben yasadim cnm bas parmagim ve 2 defa ameliyat oldum bu tirnak batmasi cogu ayakabilardan oluyor önü sıkıyor ya tirnak etin icine giriyor benim de kirmizilasiyirdu sisiyordu kosesi yuruyemiyordm bile hastaneye gitim ve tirnagi cekmemix lazim dedi bas parmagimin etrafini uyustrdular ve tirnagimi cektiler 6 ay sureck dediler cikmasi nyse 6 ay surdu cikti sonra yine oldu ve yine olma ihtimali varmis yine ayni duruma geldi bu sefr sanlurfada bi doktr vardu cok iyidi oraya gitik oda çekelim dedi yine uyustrdlar ve çektiler ama ben o kadae aci çektim ki 😑😔 sargi bezi yapisiyordu etime kalkmiyordu cok kotuydu inanin ki sizi korkutmak istemem ama bence bi an once gorunun cunku doktr bana gelmseydn eyer kangren olurdu dedi bende bi 5 ay fln gitmiyordm doktora ama simdj cok sukur iyi şuan bir sorun yok 🙂