maggie 2 yaşına girecek yakında oğlum, aman alıştırma dedi herkes zorlanırsın falan ama o senin kokunda huzur buluyor ve rahatlıyor. Bırak alışsın yürüyene kadar gezdirdim kucağımda ama öylede bağlandık ki birbirimize, daha uyumlu ve anneye güvenen bebekler olduğunu düşünüyorum, hiç ağlaması mızmızlıgı yok oğlumun, çok hareketli ve mutlu bir çocuk oldu Allah’a şükür 🙏🏻 doğduğundan itibaren konuşuyorum onunla bence iletişim herşeyden önemli onlar bizi istiyor ve bu fedakarlığa değerler 😃güzel günlerde büyütün 💐