maggie yazınızdan ve sorunuzdan endişe fışkırıyor.. hamilelik boyunca sürekli çevre baskısı altında olduk yok sakın kucağına alma, alıştırma bilmem ne vs. gibi türlü türlü şeyler.. herşeyi atın kafanızdan. bütün korkularınızı, endişelerinizi. daha yeni gelmiş dünyaya, sarılabildiğiniz kadar sarılın , kucaklayın. ikinize de çok iyi gelecektir bu 💜 bırakın doya doya kokunuzla uyusun. alışacak diye korkmayın. sizin kucağınız onun için huzur ve güven yeri . ondan bunu esirgemeyin. ayrıca siz bebeğinizle ne kadar yakın temasta olursanız o kadar sütünüz artar, lohusaljk daha kolay atlatılır🌸