Valla ilk doğdugunda prima aldı eşim ısrarla daha pahalı daha iyi diye. Her cesidini denedik bizim oğlusa iyi gelmedi. Pişik oldu. Hçhepte yıkarım poposunu yani ıslak mendil falanda kullanmadım doğdugunda. Sonra sleepy gectik. Evet daha kalın ama o günden beri bi kere pişik olmadı. Bikere taşma yasadım oda cocugun bezi küçük geliyordu artk elimdeki son bir iki taneyi bitirmek için takmıstım. Biz sleepy den memnun kaldık. Birazda bebişler seçiyo bezlerini.