Denizada0 aynen yaa valla bıktım artık sürekli cocugun altını acıp bakıyorum cok yaptı galıba kokuyor diye bı bakıyorum bez cok hafif dolmamış bile yani artık değiştiricem bezi valla marka arayışındayım şimdi keşke böyle her markanın 8 10 adetli deneme paketleri olsa da alsak şimdi en az adetli bez 30 tane yazık günah kullanmazsak