gglsrnarslan canım primadan sleppy dönme kararı alıp pişman olanlardanım. Aktif bebekde kullandım ondaki idrar kokusu sleppynin yanında devede kulak. Alerji vs yapmadı sleppy. Bezde bir koku yok sıvı değdiği anda cok ağır kokuyor. İlk kullanmaya basladığımda cocuğun altını yarım saate 1 saate acıyordum, cok yapmıs koktu diye meğer bez kokutuyormuş. Çiş, kaka cok tasırıyor. Günde kesinlikle 1 kere bazen ise 3 kere baştan aşağı kıyafetini değiştiriyorum. Kakada ise kesinlikle değişiyor sırtına kadar cıkıyor. Son 25 30 bezim kaldı. Onlarda bitsin bir daha kullanmayacağım. (kilot bez kullanıyorum)