Sevda58zeynep Bende slepy kullanıyorum taşırdığı da oluyor hiç taşmadığı da oluyor belki benle alakalıdır Ama pişik yapmıyor hiç ondan dolayı çok memnunum
Umutcugunannesi Zuhal1414 benimkide erkek.bezin hep ön tarafi doluyor kaka yapmazsa arka taraf kupkuru duruyor.pipiden dolayi diye düşünüyorum kiz bebeklerde oyle olmuyormus cevremde konustugum arkadaslarimdan bildgm kadaryla.bacaklarinin neresini kiviriyrsnz anlayamadm
Zuhal1414 Umutcugunannesi evet bizimde ön taraf doluyor ama taşmıyor 1 numara yazıyor ya mesela yan tarafındaki lastik kısımlarını içe kıvırıyorum bacakları açık olur kıvır dediler ondan mı acaba
Umutcugunannesi gglsrnarslan artik denemeyi bıraktım ben büyüdukce tasirmaz diye düşünüyorum artik sleepyle idare edicez🤷
canimoglum_2020 Bebegim_28 3 de de 2 beden var ufak olanı alın ben lastiklerini de koparıyorum ister istemez iz yapıyor sleepy de beden sıkıntısı oluyor maalesef 7,5 kilo oğlum 3 ün büyük bedeni ufak oluyor 4 büyük oluyor 😂
Bebegim_28 canimoglum_2020 3+ olanı diyorsunuz sanırım onu biliyorum bu sadece 3 olanı pişik yapmadım diye kullanayım diyorum ama bendenini tutturamadım 🤭
asz gglsrnarslan primayı bende kokusu var diye bıraktım.hele işeyince inanılmaz kokuyordu.sleepy nin iç lastikleri sıkı ve öteki bezlere nazaran kalıbı küçük.bi beden büyük bile aldım yine aynıydı ve zaten büyük geldiği için kullanamadım bitsin diye bekledim(öteki bezlerle aynı numara olsa bile öyle karşılaştırdım çünkü)onun dışında memnumdum ben.lakin lastik izi yapıyordu.en son molfikste karar kıldım.4 aydır devam ediyorum.memnunum .sleepy de ayrıca taşırma falan olmamıştı bizde.
gglsrnarslan Kuzey-41 evet kokusu güzel ama sanki aşırı kimyasal var gibi geliyor içim rahat etmiyor 😀
Kuzey-41 gglsrnarslan sanmam ya sadece güzel koksun diye yapmışlar kaç yıllık bez yapmaz öyle kötü şeyler😄👍🏻
Deryaoz İkisinde de taşma oluyor prima bir tık daha büyük sleepyden sleepy bacakları çok sıkıyor kıpkırmızı oluyor bir büyüğü çok büyük prima bir tık büyük geliyor kararsız kaldım sleepy 3 denicem ama daha kilosuda 4100 anlamadım ne yapıcam
asz YigtnAnnesi evet canım ben memnunum.şuan 10 aylığız.sleepy,prima molfiks,evybaby denedim,(bunu 1 kez kullandım hediye gelmişti).en çok molfiksi beğendim ben..
canimoglum_2020 Bebegim_28 beden tutmuyo zaten diyorum ya benimkine 3 ufak 4 büyük oluyo ama hiç pişik olmadı şükür
Cerenaslan gglsrnarslan yaklaşık 10 aydır sleepy kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım çok memnunum. Gece boyu tek bez ama hiç taşırmıyor.
Bebegimucizem gglsrnarslan Premium care incecik dokusu da hepsinden güzel hiç taşma olmadı şimdiye kadar.Daha önceleri sleppy molfix aktif bebek vs ne denediysem illa bir prüz çıktı ama bez hangisi iyi diye tartışmak çok yanlış bana göre. Çünkü kesinlikle bebeğinizin cildi seçiyor bezi. Deneye deneye de insan doğrusunu buluyor 😌
gglsrnarslan Bebegimucizem molfix prima denedik sleepy de bir kaç gündür gündüzleri kullanıyorum hiç pişik yaşamadık ama korkum gece taşırması şuan 🌸
Beyza21 gglsrnarslan kızım 5 aylık doğduğundan beri sleepy kullanıyorum üstelik yanlardaki çırtları yırtarak bağlıyorum gece boyuncada altında kaldığı oluyor bu zamana kadar da herhangi bi taşma olmadı
Bebegimucizem gglsrnarslan Kaç saat kuruluk yazıyor paketin üstünde uzun süre durursa her bez yapar çünkü
ikibebebiranne_ Molfix kullanıyodum primaya geçtim Molfix kullanırken çok memnundum ondan da sabaha kadar kalıyor ikisinde de hiçbir sıkıntı yasamadim
gglsrnarslan Taze1mom bende çok beğendim premium care ama parfümlü sanırım aqua denemedik hiç aslında onu da deneyebiliriz teşekkür ederim 🌸
gglsrnarslan Bireylulmeselesi02 evet bende çok beğendim kullanmıştık ama parfümlü bez kullanmak istemiyorum ama parfümlü geldi azcık 🙏🦋