Mircet Didemxy benim bebeğim daha 3 buçuk aylık ama teyzemin kızı yanımızda düşmüştü bir yaşında zor hastaneye götürmüştük ağlamaktan çatlıcak dedik demekki her bebek bir olmuyor senin ki baya dirayeyliymiş canım
Didemxy Mircet evet dr kırık olması imkansız dedi ama içimiz rahat etsin genede film cekelim dedi çektik bende 2 yerden kırılmıştı 6 hafta alçıda kaldı. Sadece kolunu yere bastığında acıyordu Allah tan eklem yerinden kırılmamıştı.