Az önce 7 aylik bebeğimin kolunu tutarken anı hareketle dondu kolundan ses geldi ağladı sonra sakinledi on beş yirmi dakikadır da eskisi gibi kolunu hareket ettiriyor dokunuyorum koluna ağlamıyor eline verdiğimi tutuyor sizce kırılmış olabilir mi o ses beni korkuttu
Teşekkür ederim simdiden