Mircet ya öyle şeymi olur gelip kendileri baksınlar bakalım. Kilo o kadar önemlimiymiş ,ayrıca yazdğın kilolar çok iyi . Benim bebeğim ilk ay hiç almadı geriye bile düştü. Şuan 4 ay 23 günlük , 4 aylkken gittim 350 gram almş doktorum normal boya gitmiş dedi . 5 aylk olunca yne götrcem yne az almş olacak. Gayette iyi bakıyorum doyuruyorum her bebeğin alacağı kilo farklıdır . Robot değilki bunlar ,ha bu arada benm annem babam doğumumda bile yoktular ama bebeğe bakamıyorsun dye banada dediler akıllar verdiler. Hepsine gereken lafı söyledim. Nasıl baştan beri yalnzsam sonra da kmse karışamaz bana