dgntgb Merhaba oğlum 4 aylık olacak heronun +4 kaşık mamasını kullanıyor musunuz. Memnun musunuz ? Bende kullanmalı mıyım, yoksa sadece mamaya devam mı edeyim ?
ilkgozagrimmmm dgntgb Bende merak ediyorum. Bebeğiniz ne kadarlık ? Biz bebelac kullanmaya başladık kilo alımı azdı. Bakalım bu ay alacak mı
bebekzeynep dgntgb ben bebegime birkaç defa yedirdim canım çokta hoşuna gtti ama sonra marketten alınan biseyi yedirmeye gönlüm razı olmadı yedrmedim eğer kilo alımı iyiyse yedirme vermek istyrsnda elma filan cam rendede rendeleyp yedir
Minikannesi00 dgntgb muzlu elmalı yedirdimm,gayet güzel yedi ama ben geneldde hipp elmalı sütlü yediriyorum en iyisi o diye . Evde yaparsamda elmayla havucu haşlıyorum ezip ydriyorum öyle daha sağlıklı oluyor ,bebeğim 4 ay 22 günlük
ilkgozagrimmmm bebekzeynep bebeğiniz ne kadarlıktı verdiğinizde ? Bende bebeğime bebelac veriyorum ama arada değişik olsun diye bir kez versem mi gündüz diyorum. Bizim kilo alımımız azdı o yüzden mamaya başladım
Mircet Minikannesi00 benim bebeğimin geçen ay ki kilo alımı düşüktü mama yiyince kiloda fark etti mi canım
Prenses12 dgntgb ben kullandım kızımda çok sevdi ben verdikçe ağzını açtı kaşığı bile yiycekti kilo alımı o ay fazla oldu o yüzden bir daha vermedim
Prenses12 ___sonbahar___ bi şişeyi iki günde yedirdim yarısını bi gn yarısını diğer gün verdim ilk önce emziriyodum sonra onu yediriyodum bi kaç hafta sonra tek seferde yemeye başlamıştı