Bebeğim 4 ay 6 günlük. Doktorumuz bugün kilo alımı az olduğu için ek gıdaya başlamamızı önerdi… Bir liste verdi. Yavaş yavaş sırasıyla sebze, yoğurt ve meyve tadımları yapacağız.
Sizler neler yaşadınız bu dönemde? Ne gibi zorlukları oldu? Tavsiyeleriniz var mı? Hadi konuşalım, fikir verelim birbirimize