Gulsumkagizman Sütünüzü kaç cc çıktığına bakmaksızın sürekli sağın. Böylece beyne daha çok süt uretmeliyim sinyali gönderiyorsunuz. Ek olarak bol bol su içmek, mevsim yeşillikleri bolca tüketin özellikle dereotu her sabah yiyin. Kuru incir, hurma, tahin pekmez,ceviz. Ara öğün olarak bunları tuketebilirsiniz. En önemlisi de stres olmamaya çalışın, olumlu düşünün 😊