Mom263
bu iki kitap bizde de var, ilk okuduğumda şoka girmiştim. İlk kitapta anne-babayı uyutup evden kaçma var😱😒 Hele pıtır ile köpük, yani bahsettiğiniz ikinci kitapta anne bir de resmen çocuk ayrımı yapıyor🥺😑 benim kızım henüz çok ufak, 7.5 aylık, ancak ben yine de değiştirerek okuyorum. Neyse ki renkleri güzel 🤷🏻♀️