mrsgnss benim oğlumda 35 hafta 2300 doğdu ozaman yazdı ama şuan kış biraz sıcak tutup vücut ısısını korumak gerek kafasında ince bi şapkası olsun göbeğini havalandırın iltihap olmasın altını kaldırın arada kurusun gazını iyi çıkarın beslenmesine dikkat edin