mrsgnss İki gün önce bebeğimiz oldu prematüre anne sütü henüz gelmedi mama alıyor biraz kabızlık problemi dışında bir sıkıntı yok ama bakımları ile ilgili bilgili anneler yardımcı olur mu
Mom9 mrsgnss bol bol emzirin, mamayı eds yöntemiyle vermenizi tavsiye ederim meme reddi olmaması için. Hijyene dikkat etmeniz gerekiyor ilk aylar. Sağlıkla büyüsün yavrunuz💖
cydcvk mrsgnss hijyene çok dikkat edin bol bol elinizi yıkayın özellikle alt değiltşrmeden sonra. Mümkünse kimseyi eve sokmayın. Bize öle demişlerdi. Baba hariç kimse olmayacak evde.6 aylık olduk daha kimseyi almadım eve
mihrosum Aptamil prosyneo kullan canım kabızlık sorunu yapamazsın drumda onermıstı kızıma kızımda prematüre dogdu. Kabızlık sorunu muza tek bu mama ıyı geldi
Yusrayezra15- Mom9 kaç haftalık kaç kg.doğdular canım benim sütüm gelmişti ama beslenemediler dr.mama önerdi mamaya başlamıştık ama kabızlık falan olmadı
Mom9 Yusrayezra15- bana mı sordunuz? 😊 Benim ki 34haftalık doğdu sütüm gelmişti hemen küvözde olduğu için sağıp götürüyoduk. Sonra emebildi çıkınca
mrsgnss canimoglum_2020 gelişim geriliği vardı haftası ile uyumsuz 35 haftalık diyebiliriz 2100 gr dogdu
Yusrayezra15- Mom9 🙈🙈🙈post sahibine soruyordum sözde bi elimle beşik sallayıp bi elimle posta cevap vericem derken olana bak😂😂
Mom9 Yusrayezra15- ben daha fenasını yapıyorum 🤭Başka posta alakasız şeyler yazıyorum bi önceki postun cevabını falan 😂 post sahibi de ama benimkinin ateşi yok ki diyo 🙈😅🤣
canimoglum_2020 mrsgnss benim oğlumda 35 hafta 2300 doğdu ozaman yazdı ama şuan kış biraz sıcak tutup vücut ısısını korumak gerek kafasında ince bi şapkası olsun göbeğini havalandırın iltihap olmasın altını kaldırın arada kurusun gazını iyi çıkarın beslenmesine dikkat edin
Yusrayezra15- mrsgnss prematüre olmalarına rağmen hastanede kalmadık canım biz direk aptamil 1den başladık 2500 biri 2300 biri doğdu sarılık oldular 1 hafta sonra 1 gece yattık çıktık o zaman ikiside 200 gr. Gerilemişti