Fitifiti Emirece Bi biz bilmiyoruz kendi kıymetimizi demek.Oğlum 2 buçuk yaşında hala geceleri saatler boyu ayaktayız. Herkesin sabrı,tahammülü farklıdır anlarım ama söz konusu sağlık ve minicik bir bebek. Bunu idrak edemiyorlar.
Gizemaykut07 Baal gelde bunu insanlara anlat gaz sancisi yüzünden ağlamaktan sesi kisildi kızımın bende son care vermek zorunda kaldım
Batubedo Benim yeğenime gelinimiz veriyordu yeğenim çok akilliydi uykusu da iyiydi ama yinede veriyordu ve aşırı uyku yapıyordu