Bide yapmayin arkadaslar ya birbirinizi neden kiriyorsunuz burada tamam kimse kimseyi tanimiyor herseyi soylemek kolay geliyor oyuzden ama herkes ya yeni dogum yapmis yada bebislerden dolayi psikolojikmen yipranmis insanlar nie kul hakkina giriyorsunuz peyniri zeytini soyleyene kadar daha guzel uslupla anlativerin. Insanlar biseyler sorup yardim istiyor. Normal bisey bilmiyor demekki soruyor. Daha ne yapsin bilmeden yapsa dahami iyi🙄