Ozkl-hatice vallahi canım bizimkide 3 aylık tartılmada 7250 idi biraz fazla hep dogdugunda 3100 idi sonra 4800 sonra 6140 sonrada 7250 idi doktoruda biraz tombik ama bişey olmaz anne sütü ile dedi önceki doktoru az besle falan diyordu ama napim ac mı kalsın cocuk aglıyor yani günde 2 defa mama veriyorum oda geceleri sadece cünkü eşim besliyor gece ona aitdiye😂 onun harici emziriyorum yada sağıp veriyorum eger sadece mama ile besleniyorsa obez riski olusturuyor diyorlar ama bilmiyorum inanın doktoru daha net konusur tabiki