Merhaba kızlar 3 ay 20 günlük bir erkek oğluşum varda maalesef ilk zamanlrdan beri emme konusunda hep sıkıntılıydı emmek istemedi zorla zorla vermekte çalıştım ama aç kalmasına da dayanamadım mama ile ( sma optipro ) takviye verdim. Şuan kaç cc mama içirsem bilemedim hemşirem 30 cc ile günde 4 defa ver diyo ama bu sefer bebeğim doymuyor sürekli ağlıyor. Mama veren arkadaşlar yardımcı olabilirler mi lütfen