Enneeeee teşekkürler yorumunuz için. Acillik bir durum olsaydı elbette götürürdüm ama malum virüs ortamı ve acilde ortopedi uzmanı bulunmuyor. Acile de gitsek ertesi sabah ortopediye gidin diyecekti zaten. Ben sabah kızımı özel doktora, işin uzmanına, daha hijyenik ve sakin bir ortama götürmek istedim. Allaha şükür önemli bir şey yokmuş, ufak bir incinme varmış. İki haftaya geçer dedi doktor.