Doktorunu aradık anneler, sadece düştüğünde ağladı sonra sustu,görünürde herhangi bir şişlik vs. anormal bir durum yok. Uyudu şimdi. Sadece üstüne basmak istemiyor. Doktor sabah getirin dedi. İnşallah kontrolde bir sorun çıkmaz, sadece korktuğu için basmıyordur inşallah. Ben sizden sadece dua istedim şifa niyetine. Hepinizden Allah razı olsun