Assad S-44N-56 humana çay hiç. İşe yaramıyor bol bol pastırma kokuyorsunuz içinde çemen var ben kırmızının alıyordum beyazı var birde o zaten su gibi
minikkusssss S-44N-56 ben kimyonlu Rezene işe yaramıştı ama artık almıyorum bunu Bi deniyim dedim işe yararsa içerim severim tatlı şeyleri 😂